lördag, februari 16, 2008

Lördag

Tiden går på hela tiden, även fast jag inte känner att jag hinner med.
Men jag lever iaf, och det är väl positivt,tror jag.
Idag har jag varit och visat den hund jag är jourmatte till,
det gick bra.
Och jag hoppas verkligen intressenten tackar ja :)

De senaste dagarna har varit skittunga, och det är helt otroligt att jag sitter upp, utan att ha skadat mig själv och gjort andra dumheter.
Var på möte med facket i fredags, och de har lovat att jag aldrig mer behöver se min brukare. Tack och lov! Däremot är de skitförbannade på min chef och det är jag med.

Jag var ju på möte hos chefen efter jag varit hos facket i fredags, det var inge kul. Under 45 minuter så satt hon och talade om för mig hur dålig jag var som personlig assistent, och att jag inte alls borde känna mig kränkt av min brukare och blablabla... Jag försökte förklara att jag ite hade något emot att vara kvar i yrket, eftersom jag till 100% tror att jag kan trivas ihop med en annan brukare, men hon tyckte inte det, för ni alla vet väl att en person som har en personlig assistent är otrevliga, dumma och är utåtagerande med hot och slag? Då kände jag verkligen att måttet var rågat, snacka om att dra alla över en kam, en sådan person borde verkligen inte vara chef för personlig assistans... Men jag slipper iaf prata med människan, för f.r.o.m nu så kommer facket sköta allt. TACK OCH LOV FÖR ATT JAG GICK MED!

Fick tag på läkaren i fredags också efter att jag hotade med att ta livet av mig, sjukt att man ska behöva säga något sådant för att någon ska lyssna! Han var ju allmänt dum som vanligt, men han har iaf sagt att jag fortsätter vara heltidsjukskriven ett tag till, men han vägrar säga hur länge, så jag har ett möte med honom på onsdag.

USch jag skulle inte bloggat om detta, för nu kom klumpen och ångesten tillbaka över jobbet... *suck*

1 kommentar:

Eleonor (Elle) sa...

Hej lilla Du .. Jag blir bestört över det jag läser i Din blogg... men vet Du .. tror du inte Du skulle må bättre av att få jobba med djur .??? Leta efter något .. sådant .. hos ngn veterinär eller kennel eller vad som helst ... jag tror det kommer att ta bort måmga hemska tankar hos Dej -.. det är iallafall en önskan .. från mej... Jag vet att när jag tittar på fotot av Mandel som är borta sedan dryga året ,ger han mej livsglädje igen.. o så kommer de flesta djur fram till mej o vill hälsa .. när jag är ute .. o det gör att jag många gångerr kommer genom dagarna .. o så får jag ju inte glömma Otto o Åskar .. som kommer när jag visslar på dem..*L* Jag tänker så mycket på Dej o önskar sååå att Du ska få må bättre . Kramar , Elle