söndag, februari 17, 2008

Ordning och reda pengar på fredag?

Inatt sov jag faktiskt, helt otroligt. Kl. 10.30 fick sambon upp mig ur sängen. Det var skönt att ligga och dra sig.

Har haft storstädning på toaletten idag, kattens äckliga sand låg överallt, jag förstår inte hur han lyckas med det, men jag var så trött på't att jag tog tag i storstädning, eliminera all grå kattstand, skura, skura, skura och så bytte jag tillbaka till kristaller. Tycker att det borde vara lite svårare att dra med sig överallt. Men vi får se.

Har även skrivit klart pappret med arbetsskada, så får vi se hur det går med det. Skrev verkligen ALLT, så vi får se om de påverkar mig negativt eller positivt.

Nu är det snart dags att gå ut med hundarna igen :)

1 kommentar:

miapiablogg sa...

En stor varm KRAAAM till dig