lördag, mars 01, 2008

Huvudvärk fortfarande...

Har nog börjat tappa räkningen på hur länge jag har haft huvudvärk nu, den ligger där molande och jag blir bara tröttare och mer irriterad. Förstår inte varför jag har den heller, tycker biverknigarna från medicinen bör ha gått över nu....

Dagarna är fulla med ångest, men jag sitter upp iaf, även fast jag helst skulle försvinna. Fick brev från f-kassan om sjukpenning, jag hoppas jag får det. Annars vet jag inte riktigt vad jag gör? Jag behöver denna tid för att reparera mig själv, det är inte ens säkert att denna tid räcker.

Ska träffa chefen på måndag, får se vad hon har att säga, hoppas det inte blir som förra gången, men det står ju svart på vitt överallt att jag inte ska återvända, fast det går ju inte heller eftersom arbetsplatsen är stängd. Är redan nervös för mötet, jag hoppas jag kan få ett arbete inom hemtjänsten eller på ett boende. Och så hoppas jag att kommer in på undersköterskeutbildningen.

Nu ska jag väl fortsätta med städningen kanske.

Inga kommentarer: