torsdag, februari 28, 2008

Huvudvärk

Har ont i huvudet, värker hela tiden och jag känner mig trött, seg och drogad på något sätt.
Hade svårt att sova inatt, klev upp, tog Theralen och satte mig framför datorn ett tag och gick sedan och la mig, jag blir bakis av theralenet helt enkelt, eller jag vet inte. Men det känns inget bra att ta det iaf, men om jag inte tar det så kan jag inte sova heller.

Är tokirriterad hela tiden, tål inte att se varken sambon eller djuren. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, känns ensamt, men samtidigt vill jag vara ensam. Människor irriterar mig, och jag irriterar antagligen människor.

Vet inte riktigt hur jag ska handskas med livet, kan jag ens det? Varför lever jag? För min egen skull eller för andras? Jag kan ju knappt ta hand om mig själv, hur ska jag då orka finnas för andra? Jag orkar inte sköta om mitt hem, jag orkar inte se det förfalla heller. ALLT ger mig ångest. Och inget lindrar den, jag förstår verkligen inte VARFÖR jag lever....

Inga kommentarer: