tisdag, mars 25, 2008

Hej och Hå

Idag har jag faktiskt varit relativt duktig, eller jag har varit duktig.
Jag ringde till facket och sa att jag inte klarade av tjänsten på Nyhagen, de sa Ok, det var ju dumt av dig egentligen. Men jag är som jag är, jag är psykiskt sjuk, jag kan inte rå för det. Men däremot är det väldigt svårt ibland att förklara VARFÖR jag inte kan ta vissa jobb, det är inte så enkelt att förklara att jag inte kan ta ett jobb pga att man är tvungen att följa med som ledsagare till skolan med barnen.... För det låter ganska sjukt ju. Jag har fobi mot skolor, jag får ångest av skolbyggnader tyvärr. Livet suger men så är det.... Får se vad som händer nu...

Har ringt till resursteamet här i stan nu iaf, och de skulle aktivera mig igen. Och på tisdag nästa vecka ska jag på a-intervju som lokalvårdare. Så det ordnar sig nog.

Fast bilhelvetet har pajat... Skit och bajs är det... JAG HATAR BILAR!

1 kommentar:

Eleonor (Elle) sa...

Allt ordnar sej min vän.... fast det kanske inte sker med en gång.... sonen min blir arbetslös igen ... den 1 April... men denna gången verkar det som om han inte oroar sej så mycket .. tack o lov..
Jag tycker du är stark som vågar säga vad Du känner o inte "jamsat´r" med... Förstå mej nu rätt.. vännen ... Jag tror på DeJ!! Jädra bilar ... de är både på gott o ont !! eller hur? Ha det gott nu min vän... Kramar om!!