söndag, februari 10, 2008

Söndag

Söndag, vädret suger och jag är supertrött.
Helgen blev inte riktigt som det var tänkt.
Tanken var total vila, för jag mår så kasst psykiskt just nu.
Vad skedde?
Vi fick oväntat besök av svärmor tors-sön inte vad jag hade planerat direkt, men det fanns ju inte så mycket val...

I fredags var vi på båtmässan, mycket båtar och mycket folk. Väldigt jobbigt var det, men jag överlevde.

Lördag så visade jag en hund för hundfrämjandet. Visningen gick väl sådär. Men det var ändå kul....

Just nu oroar jag mig en hel del för morgondagen. Är tvungen att åka på "APT", vill verkligen inte och jag har en stor klump i magen av ångest. Min brukare är störd, min brukares familj är störd, och jag klarar inte av det. Jag vill byta. Uppå allt så har chefen varit borta under en vecka så det känns inte kul alls. Det enda jag tänker på just nu är faktiskt tyvärr självmord. Jag vet inte hur länge jag orkar med detta liv.

Inga kommentarer: