tisdag, februari 12, 2008

En dag i hundanda....

Idag har det nog varit hundar, hundar, hundar för hela slanten.
Har pysslat om mina egna (alltså Åskar och de jag passar ibland) och grejat en massa med hundfrämjandet. Det får en att släppa en del jobbiga tankar...

Jag ä just nu livrädd över att förlora jobbet, samtidigt som jag är livrädd för att behöva återvända. Jag önskar att jag skulle kunna omplaceras. Men tyvärr finns det ju inget just nu :(
Hade tänkt att gå på en rekryteringsmässa idag, även fast jag inte sovit något och kände mig dålig. Men som tur är har jag en klok mor som frågade mig om jag skulle gått dit ifall jag hade 40 graders feber, självklart inte svarade jag. Och då kontrar hon med att jag faktiskt har 40 graders själslig feber. Och det har hon ju fullkomligt rätt i.

Tog en långpromenad med vovvarna idag i skogen, det var lera och vatten överallt. Hundarna blev smutsiga! Tog före och efter bilder på Shih-Tzun Sanna för hon var var väääldigt lerig. Ska ladda upp dem senare har jag tänkt.

Just nu är den stora frågan, vad blir det till middag ikväll?

Inga kommentarer: