fredag, januari 25, 2008

Förbannad!!

Jag jobbar ju lite idellt för hundfrämjandet och imorgon skulle vi ha en visning men intressenten svarar inte i telefon, och självklart kan det ha hänt något och denna person har en förklaring, men det gör mig så irriterad för jag jobbar häcken av mig, och andra från hundfrämjandet jobbar häcken av sig och även hundens ägare bokar upp sig och bara det är ju tungt för dem att veta nu är det kanske dags att lämna ifrån mig min hund, och så svarar inte människohelvetet. Människan har iaf fått en tidsfrist till 11.00 imorgon och om den inte svarat innan det så har den försatt sin chans. Men förbannad och irriterad är jag. Jag blir så frustrerad för man känner ju ett ansvar gentemot ägaren..... Men jag vet ju innerst inne att det inte är MITT fel att det blir så här för jag kan ju inte påverka en annan människas beslut... Men ändå......

Inga kommentarer: