måndag, februari 12, 2007

Tjejsnack. v7

Veckans frågor

Alla hjärtans dag
· Vad har du för planer för Alla hjärtans dag? Inga alls faktiskt, vi firade i lördags istället.

· Brukar du köpa presenter på Alla hjärtans dag, i så fall vad och till vilka? Nej, oftast inte. Men jag brukar köpa söta vykort som jag tycker passa för just den personen.

· Hur ser din drömdate ut? Vet faktiskt inte.

· Bästa Alla hjärtans dag minnet? Tragiskt men sant, jag har inget. De flesta alla-hjärtans-dagar har varit ganska lugna. Inte hänt nånting.

· Vem skulle du vilja ge ett speciellt hjärta till i år? (Vem som helst som behöver extra kärlek) De som behöver det, de som känner sig ensamma.

2 kommentarer:

Gordon sa...

Sara - jättefina svar på frågorna om "alla hjärtans dag". Lågmälda och innerliga! Kramar från oss i beardis-flocken

Anonym sa...

Själv så anser jag att dessa dagar inte behövs, fram för mer spontanitet i stället! Njut av dagen nu och sköt om dig!
Vicke
http://www.vicke.be/min_blogg.htm