onsdag, februari 14, 2007

Alla hjärtans dag!

Är det idag, det är ju egentligen bara en kommersiell dag och jag håller med Vicke som skriver att det är bättre med spontanitet men samtidigt när det väl finns en sån här dag tycker jag inte att det skadar att man gör något kul och har det trevligt. Vi ska antagligen ut och äta ikväll, får se hur Per mår, han har varit hemma och vart sjuk hela veckan stackarn...

Nu ska jag berätta något som jag tycker är superkul och jag tror inte att jag skrivit om det innan. Som ni vet sa jag ju upp mig i måndags, och för att inte bli helt utan inkomst så sökte jag lite strö jobb som typ hundvakt och barnpassning. Och fick svar direkt från en mamma som hade ett barn på 1 år och var gravid igen och behövde någon som kunde passa sin 1 åring när hon skulle till sjukhus och göra saker. Det tyckte jag lät perfekt så idag ska lilla Adrian som han heter komma och hälsa på mig för första gången med sin mamma, han är tyvärr i separationsfasen. Men det ska vi nog överleva. Det ska bli så kul, det var länge sedan jag satt barnvakt. Så håll tummarna nu för att det går bra! :)

Sen ska vi även hålla tummarna för min arbetskamrat A-C som skriver teoriprovet idag.


Cupid and the Frog

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha en underbar alla hjärtans dag nu och sköt om dig!
Vicke
http://www.vicke.be/min_blogg.htm