måndag, februari 12, 2007

Nu har jag sagt upp mig!

Kan ni tänka er att jag tog äntligen mod till mig att säga upp mig? Efter att ha gnällt och haft ångest varje gång jag jobbat, nu är det över. Nu ska jag jobba v.8 ut och sen är det över. Det är över. Visst det blir kanske tajt med pengar, men pengar är inte det viktigaste. Välmåendet måste gå före. Det känns toppen, och chefen sa att jag var välkommen tillbaka om jag hade lust senare. Vi får se, om jag inte får tag på nå sommarjobb så hamnar jag väl kanske där. Men då är det bara för sommaren. Det är över nu, det är över nu.... *pustar ut*

Jobbade igår kväll med A-C det var trevligt, har inte träffat henne sen innan jul, först var jag bortrest sen åkte hon till Thailand i några veckor, och nu är hon hemma igen. Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Hon är väldigt lätt och öppen av sig, så jag har alltid trevligt när vi jobbar tillsammans :)

Vet inte riktigt vad som händer i veckan, men det visar sig! :)

Ha det bäst allihopa!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra gjort!! Jag hoppas att du ska hitta något som du kan trivas med! Ha nu en underbar dag och sköt om dig!
Vicke
http://www.vicke.be/min_blogg.htm