torsdag, februari 08, 2007

Mera, mera, mera

Listor! Fast denna är lite annorlunda och har sett den hos flera bloggar idag! :) Man sätter alltså winampen på shuffle och slumpar fram en låt till frågorna.

How are you feeling today?
You light up my life - Westlife

Faktiskt så känner jag så, Du lyser verkligen upp mitt liv :)

How do your friends see you?
Satellit- Ted Gärdestad.

Nja, de där tror jag inte på :P

Will you get married?
Nu är det gott att leva - Olle Adolphsson

Vet inte riktigt hur jag ska tolka det, men jag hoppas verkligen jag blir gift.

What is your best friend’s theme song?
För kärlekens skull - Ted Gärdestad.

Ja, det kan nog stämma :)

What is the story of your life?
Snurra min värld - Ted Gärdestad.

Gud vad många Ted Gärdestad låter som kommer upp, men ja min värld snurrar för det mesta så det stämmer nog bra.

What was high school like?
The might of Rome - Gladiator Soundtrack

Alltså jag tolkar det just nu som om gymnasiet överväldigade mig och det gjorde det minst sagt av olika anledningar.

How can you get ahead in life?
Those Magic Changes - Sha-Na-Na

Ja, magiska förändringar behövs nog.

What is the best thing about your friends??
Drömmens Skepp- Staffan Percy

Ja, att hitta en riktig vän utöver sambon och Åskar vore väl en dröm, eller hitta en riktig väninna kanske jag menar för jag har väldigt många goa killkompisar. Men de fattar ju inte riktigt alla kvinnliga problem :P

What is tonight going to be like?
Kärleksvisa - Stefan Sundström

Vem vet?

What is in store for the remainder of this weekend?
Vi bygger oss en båt - Björn Skifs

Tror inte det...

What song describes you?
Sol, Vind och Vatten - Ted Gärdestad.

Hmm.. Vet inte riktigt om det stämmer. Men det är en fin låt iaf!

To describe your grandparents?
Öppna Landskap - Ulf Lundell

Nja, de bor på landet iaf. Men de är inte alltid så öppna kan man väl säga. Farmor och Farfar är väldigt skvallriga. Morfar kör sin egen monolog, Mormor är bara speciell...

How is your life going?
Slaves to Rome - Gladiator soundtrack

Slav, ja jag kanske är det?

What song will they play at your funeral?
Summer Nigths - John Travolta / Olivia Newton.

Äntligen en låt som verkligen passar, jag äääälskar Grease kan de flesta replikerna och sångerna i huvudet.. haha. Och sen äääälskar jag sommaren också! :)

How does the world see you?
Det gåtfulla folket - Olle Adolphsson

Gåtfull kan jag säkert vara, även fast jag ser mig som öppen med mitt liv. Men jag är nog gåtfull.

Will you have a happy life?
We go together - John Travolta / Olivia Newton

Ja, jag kanske får ett lyckligt liv tillsammans med folk!

What do your friends really think of you?
The Drinking Pirate - Pirates of the Caribbean

*asg* Jag som knappt dricker, det kanske syftas på det då?

Do people secretly lust after you?
Circle of Life - Elton John

Vet inte riktigt hur jag ska tolka?

How can I make myself happy?
Reunion - Gladiator Soundtrack

Förenas med någon eller mig själv, det kan nog stämma.

What should you do with your life?
Omkring tiggaren i Luossa - Thorstein Bergman

Jaha, tiggare alltså?

Will you ever have children?

Låt kärleken slå rot - Ted Gärdestad

Tolkar det som om jag får barn, låter helt okej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilket skumt men kul test, intressant.. :P

Jag ska testa det när jag kommer hem tror jag bestämt :)