torsdag, februari 08, 2007

Slå mig hårt i huvudet med en sten!

SNÄLLA! Då kanske jag håller mig borta från Tradera, detta börjar bli liiiite jobbigt, man blir ju beroende av det.

Detta har jag bjudit på denna månad, som tur är har jag inte vunnit alla auktioner. *puh*


The Simpsons The complete second season jag bjöd 20 kr, den gick för 189 kr

The Simpsons The complete third season jag bjöd 20 kr här också denna gick för 155 kr.

Lila ringar, 50, 60-tal jag bjöd 21 kr och vann, de är skitsnygga! :)

SIMPSONS-SPEL!-KOLLA!! KANONPRESENT!!! Denna bjöd jag 155 kr för, en present till Per i födelsedagspresent.

Rosa örhängen Jag bjöd 5 kr och vann, de är jätte fina, men var tyvärr trasiga, men jag vill inte tjafsa om 5 kr så det är som det är. Försäljaren är iaf toppentrevlig.

Sexig Behå och hipsters *HOT* Jag bjöd 25 kr och de gick för 26 kr, glömde totalt bort att jag hade bjudit på dem

kontaktkontraktet eva bodfäldt Jag har bjudit 31 kr, och jag hoppas verkligen jag får den. Boken är sååå bra och 31 kr är väldigt bra och billigt för den boken!

GENI familj pocket Jag har bjudit hela 11 kr för detta spel, hoppas jag får det.

Nalle Puhs Magiska värld - Jag har bjudit 21 kr, och jag bjöd nog mest för att, men jag tänker samla på mig alla disney filmer och astrid Lindgren filmer så jag tänkte börja lite smått. Får se om jag tar hem det eller ej.

Monopol jag har bjudit 10 kr och den är uppe i 75 kr, så jag ska hålla koll på denna auktion, 75 kr för ett monopol är billigt, men jag tänker vänta tills i sista minuten.

HELT NYTT! HÄLGE Kortlek! jag har bjudit 15 kr och den är uppe i 20 kr just nu, tänkte den som present till min ena lillebror som snart fyller 18 och är vääldigt förtjust i hälge, är man jägare så är man typ.

Rapporthunden - Jag har bjudit 8 kr och nästa bud ligger på 9 kr så jag ska nog bjuda lite till, för det är nog en intressant bok och man kan aldrig ha för lite hundböcker *ler*

Symptom och Botemedel jag har bjudit 6 kr och ligger just nu bäst till, hoppas jag får den. Det är en hundbok och kan nog vara intressant att ha i samlingen.

Men ni ser ju hur beroende jag har blivit?! Inte bra.

Men jag väger upp det genom att jag har lagt ut en auktion på en massa kläder som jag rensat ut ur garderoben! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så länge du håller dig till låga bud så är det ju ingen fara! Sköt nu om dig och ha en härlig kväll!
Vicke
http://www.vicke.be/min_blogg.htm

Anonym sa...

Du föreslår att jag ska lägga ut djurskyddsinspektörens rapport. Den är visserligen en offentlig handling, men jag tror det är kränkande att publicera den så med det innehållet, så man får nog inte det.
Men vem som helst kan rekvirera den från miljökontoret i Nässjö kommun.