onsdag, februari 07, 2007

Ja, jag tycker om att fylla i listor...

Höger- eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Rätt glad faktiskt.

Favoritgodis: Choklad eller sura saker.

Är det nåt du absolut inte äter: Korv, men jag kan faktiskt äta det ibland typ om man grillar ute i skogen.

Kläder just nu: Mysbyxor & tröja

Musik just nu: Ärligt talat så är det Mora träsk som ligger i Mp3 spelaren just nu, och nej jag tänker inte växa upp.

Vad sa du senast: "Har du gjort illa dig?" Till en person som halka utomhus.

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Oj, i slutet av 1800talet eller i början av 1900 talet tror jag.

Sommarplaner: Jobba och lära mig segla.

Fisk eller badkruka: Varken eller, nånstans mittemellan.

Längd och vikt: 168 cm lång & så väger jag alldeles för mycket.

Hur många kuddar sover du med: Använder bara en men det finns 3 i sängen.

Favoritväder: Vårsol

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Svårt... Böcker. sällskap och musik.

Spelar du nåt instrument: Inget

Morgon- eller nattmänniska: Dagsmänniska. Är både morgontrött och kvällstrött.

Sparare eller slösare: Slösare

Vem är viktigast för dig: Min familj..

Bästa film: Finns många, men just nu så väljer jag Pitch Black eftersom jag såg den sist.

Tror på liv på andra planeter: Ja

Kommer du ihåg din första kärlek: Ja

Älskar du henne/honom fortfarande: Nej

Har du några homosexuella vänner: Tror inte det.

Tror du på mirakel: Ja

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Det tror jag

Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja

Ser du på kärleken som ett misstag: Nej

Hur många barn har du, vill du ha: Jag har inga barn, och har inte bestämt mig om jag tänker skaffa några heller. Finner hela tiden för och nackdelar. Jag tänker iaf inte skaffa barn förens jag lärt mig älska mig själv och mår bra psykiskt. Det blir iaf minst 2 barn om jag skaffar.

Bio eller promenad: Bio

Är du kittlig: Ja, på många ställen

Snarkar du? Nej, men pratar i sömnen.

Stjärntecken? Stenbock.

Rädd för insekter? Nej

Äckligaste insekten: Vet ej.

Största svaghet: Naiv

Det här är jag bra på: Lyssna och trösta och hundar.

Bästa bok? Liftarens guide till galaxen.

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Bota smärta.

Vad vill du jobba som? Hundinstruktör.

Chips, morötter eller godis? Chips

Pizza eller hamburgare? Pizza

Skriver du dagbok? Min blogg är som min dagbok.

Har du någon flickvän/pojkvän? Ja..

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Jag har hål i öronen, och jag skulle kunna tänka mig att tatuera in en bild på Åskar eller på en Vorseth med fasan i mun.

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Stökigt, men jag vill ha det välstädat. Nån som fixar det?

Gungar du på stolen? Ja, jag gör nog det ibland.

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Aldrig i livet, jag är VÄLDIGT höjdrädd

Vilken hand håller du gaffeln i? Brukar inte tänka på sånt.

Hur är din drömtjej/kille? Säg det...

Hur många syskon har du? 2 st

Vad är du mest rädd för? Höjder & ormar

Är du rädd för blod? Nej

Saltar du på maten? Ja,

Gillar du att sjunga? Nej

Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Barn & fritid.

Anser du att du är stark? Ganska så.

Brukar du sola? Japp, men inte solarium.

Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten

Röker du? Nej, vidrigt.

Snusar du? Snusläpp? Nej, vidrigt.

Kaffe, te eller inget? Te

Har du en besatthet? Om jag skulle svara nej så skulle jag säkert ljuga, men jag kommer inte på någon på rak arm.

1 kommentar:

Anonym sa...

Las dietas Jenny Craig y Vigilantes del peso son dos programas populares de dieta que promueven el
conteo por Vedette, donde encuentras la belleza que buscas para tu cuerpo.

bajar de peso Trata de realizar estos 3 consejos y antes
de que lo Esta es la frmula secreta detrs de una dieta del vientre plano y
usted se sorprender con los resultados.

Sobre una ingesta de alimentos radicalmente, se concentran en un slo tipo de alimento, por ejemplo, la dieta de
la sopa de repollo. como bajar de peso Las dietas Jenny Craig y Vigilantes del peso son dos programas populares de dieta que promueven el conteo de informacin acerca de los programas
de prdida de peso, Ingresa en...