onsdag, januari 31, 2007

Örhängen

Eftersom jag börjat använda örhängen igen så måste jag bygga upp ett nytt förråd, alla örhängen från jag använde sist (typ 5-6 år sedan) är borta. Så jag har köpt ett par lila- aktiga örhängen - ringar från tradera, för 20 kr och även ett par rosa för en 10 kr. Sjukt billigt och sjukt snygga! :)
(Shit, vad tjejig jag är lila och rosa örhängen?!)

Idag har jag segstartat klev inte upp ur sängen förens vid 10 tiden, skulle kunna ha sovit längre, men jag ville ju kliva upp och se Ugly Betty och Greys Anatomy som Per spelade in åt mig igår medans jag jobbade. Hade faktiskt inte förväntat mig det slutet på Ugly Betty, fruktansvärt vidrigt, hur kan man göra något sådant mot en person? Vidrigt. Greys var inte så mycket bättre, Denny kommer väl dö nu :( Han som var så fruktansvärt söt och gullig mot Izzie, som utan hennes vetskap än håller på och döda honom, för hjärtkirurgen blev helt plötslig ihjälskjuten.. :( *suck* vilka tragiska serier...

Ska ta och städa lite snart, får besök i helgen, eller snarare Per, men jag får vara trevlig ändå. Och agera värdinna.. Men funderar på att messa Per och se om vi ska mötas upp på stan och gå på systemet, sen köpa skor till mig. De gick sönder igår :( Vet inte vilken dag det annars skulle vara. Så det får nog bli ikväll, kanske...

Ha det bäst alla! :)