onsdag, januari 31, 2007

Är man uttråkad så är man...

1. Vilken svordom använder du mest?
Tyvärr olika för många och inte så trevliga så jag tänker inte ens nämna dem..


2. Äger du en iPod?
Japp, en rosa ipod nano (Vad är det för fel på mig som helt plötsligt är inne på rosa?!)


3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Kl. 8.30 oftast men råkar oftast sätta fram den till 10.00 när jag vaknar.


4. Hur många resväskor äger du?
Eftersom jag är väskoman så har jag resväskor och handväskor i ett överflöd i massor av storlekar.

5. Använder du flip-floppar?
Har försökt men man får ju skavsår.


6. Var köper du dina matvaror ifrån?
Ica


7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Tar hellre bilden.


8. Vilken var den senaste filmen du såg?
Djävulen bär Prada, den suger om man läst boken....


9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna? Måste jag svara? Det blir nog en barnfamilj eftersom jag inte har några väninnor.


10. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Ett hus vid vattnet!


11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja, men kuratorn säger att jag måste sluta med det.


12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Japp, jag tar stilnoct vid behov.


13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Använder inte Cd-spelare men just nu spelas lite blandat på mp3.


14. Vilken är världens bästa artist just nu?
Vet ej.


15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Tror inte det?


16. När var senast någon stötte på dig?
Säg det....?


17. Vad åt du till middag senast?
El Maco på donken.

18 Använder du huvtröjor?
Ja emellanåt.


19. Kan du vissla?
Yes

20. Vem var den senaste som ringde dig?
Sambon

21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Vet faktiskt inte, men nått som håller sig på marken eftersom jag är höjdrädd.

22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Det gör det säkert.


23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
0522

24. Tittade du på tecknat när du var liten?
Självklart!


25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Ganska stort faktiskt. Men saknar flera saker där ändå.

26. Hur många syskon har du?
Två yngre bröder de är 12 och 18

27. Är du blyg inför det motsatta könet?
Jag umgås mest med killar så nej.


28. Vilken film kan du alla replikerna till?

Hmm... Vet inte. Grease kanske eller de flesta Astrid Lindgren filmer.

29. Äger du några popband t-shirts?
Japp, fast vet inte om det är popband, äger en Spacesuit Ballet Dancers t-shirt, (sambons f.d. band) sen har jag även en Slipknot t-shirt men det räknas nog inte som pop.


30. När flög du senast?
För nått år sedan från sthlm-gbg.

31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
3 st.

32. Läser du för skojs skull?
Japp :)


33. Pratar du några andra språk?
Engelska och pytte lite spanska.

34. Diskar du din egen disk?
Jag hatar allt hushållsarbete så ärligt talat så är det mest sambon som gör det.


35. Har du gråtit offentligt?
Ja tyvärr...

36. Har du en stationär dator eller en laptop?
Både och :)

37. Försöker du alltid lära dig nya saker?

För det mesta.

38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Skulle kunna tänka mig en tatuering på en hund, kanske med en tollare eller en vorseth med en fasan i mun, vackert! :)

39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nej, det bör de göra på alla dejter :P


40. Kan du kasta macka?
Nej

41. Har du någonsin varit på Jamaica?
Nope


42. Vad har du med dig in på bion?
popcorn, läsk och sällskap

43. Vem var din favoritlärare och varför?
Oj, svårt... Min SO- lärare på högstadiet var ju toppen verkligen, men sen tycker jag även väldigt mycket om den lärare jag hade i Psykologi A + Arbetsmiljö och Säkerhet, hon sa alltid att jag kunde gå hur långt jag ville eftersom jag var så duktig på att skriva.


44. Har du dejtat någon av en annan religion?
Nej


45. Vad har du för väder?
Regn och rusk

46. Har du en blogg?
Några stycken, ja...


47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet ?

Psykologi samt Filmkunskap

48. Gillar du att flyga?
Det är roligast i starten och när man landar! :)


49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
humor


50. När sov du senast på golvet?
Kommer inte ihåg.

51. Vilken är din favorit drink?
Cosmopolitan

52. Gillar du din boende-situation?
Nej, verkligen inte. Men tyvärr det enda vi har råd med just nu...

53. Vilken är din mammas hemstad?
Västerås.


54. Din pappas hemstad?
Möklinta, han har bott där nästan hela sitt liv....


55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Minst 6 h, annars är jag inge trevlig.


56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Inte just nu.


57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Haha.. Ja, det gjorde jag... Ända fram tills jag slutade i Uppsala.


58. Vilken är din favoritfrukt?
Clementiner


59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Just nu eftersom jag försöker minska i vikt.

60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
21


61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja, ibland.


62. Tror du på liv på andra planeter?
Ja, det gör jag nog!


63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Min sambo....


64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
Man

65. Vad var det senaste du åt?
El Maco

66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Motsatta

67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Mamma döpte alltid sina dockor till Sara så därför fick jag heta det.

68. Gillar du senap?
Japp

69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Jag vill dö.... Snälla någon döda mig... (ja jag gör faktiskt det tyvärr. Fråga sambon)

70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Nej


71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Vet ikke

72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Inte från E-bay men från tradera det senaste jag köpte var ett par rosa örhängen.

73. Tycker du om att krama folk?
Både ja och nej. Ibland klarar jag inte av kroppskontakt alls.


74. Skulle du säga att du är trendig?
Nej

75. Äger du en digitalkamera?
Japp.


76. Vilka kändisar har du blivit jämför med?
Inga


77. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja, faktiskt. Eftersom jag måste ha kontroll på allt så blir jag väldigt besviken och orolig om de inte ringer.

78. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Massor, jag gråter rätt lätt. Men tror den senaste var, den senaste Harry Potter boken då Dumbledore dog :(

79. Tycker du att du är attraktiv?
Verkligen inte! Jag hatar mig själv.

80. Vad är du allergisk mot?
Citrus frukter.

81. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej.

82. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Alexander.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tror jag ska sno denna av dig ... är ganska uttråkad själv! *s*