fredag, februari 02, 2007

Inte mycket..

..som händer här, det är väl därför det inte bloggats så mycket... Men försöker slänga ihop ett litet inlägg här ändå.

Idag på morgonpromenaden så träffade vi på en man med sin hund som bor någonstans i detta kvarter, vet faktiskt inte vart. Men hans hund som är en liten blandis är så fruktansvärt söt så ni kan inte ana, jag har alltid trott att det är en tik men det visade sig vara en hane. Men hursomhelst så hälsade Åskar på honom och de ville leka så jag frågade lite försiktigt om vi inte kunde släppa dem lösa så de kunde leka på riktigt. Sagt och gjort, och det var så kul att se!! Åskar tyckte det var askul och han sprang och sprang som en galning! Och blandisen som är rätt liten efter. Så sött!! :)

Nu ska jag snart sätta igång och städa för vi ska ha "parmiddag" imorgon med Pers kompisar P o K det ska väl bli kul tror jag, fast jag är så nervös och orolig som vanlig men Marcus säger att det kommer gå bra för han ska heeela tiden va såååååå positiv :P
Jag får väl leka värdinna eller nått...

Igår så var vi ut på Torp och shoppade lite vi köpte en Soda streamer, för Pers mamma hade förbjudit oss att köpa något nödvändigt för julklappspengarna. Sen shoppade jag lite underkläder och en "keps"- skitsnygg, vågar använda en sån igen efter att den där förbannad jävla svinet som jag hatar mest i hela världen sa att jag inte fick ha en sån. (Nu pratar vi om ett ex helt plötsligt)

Fast jag hatar att vara i en provhytt jag provade en skitsnygg prickig kjol, men jag fick sån fruktansvärd ångest i hytten man såg vartenda lilla skavank så när man kom ut därifrån så hatade jag mig själv återigen mer än något annat. Ful och äcklig. Blä. Döda mig...

Ja, som lite positivitet så slänger jag in lite bilder på Åskars tokryck som han får emellanåt, fast dessa bilder är tagna i somras :)











2 kommentarer:

Gordon sa...

Hej Sara! Vi önskar er en riktigt trevlig middag i morgon, och emotser med spänning och glädje en rapport. Kramar från beardis-flocken genom Bengt

Anonym sa...

Ha en underbar helg nu och sköt om dig!
Vicke
http://www.vicke.be/min_blogg.htm