torsdag, januari 18, 2007

Lite ensamt.

Per är hos ett par kompisar på någon sorts myskväll, jag var också bjuden. Men jag hade ingen ork över att vara trevlig för några okända människor. Jag menar jag är livrädd för nya människor även fast jag ofta brukar tackla det rätt bra när jag väl träffar dem. Men jag fixade det helt enkelt inte idag. Det räcker med att jag ska på APT imorgon på jobbet, BLÄ jag vill inte. Jag avskyr det där jobbet och mina "positiva" tankar börjar faktiskt försvinna så jag vet inte hur jag ska vända morgondagens möte till något positivt. Vet du?!

Har varit hos kuratorn idag, hon är verkligen bra och jag är så oerhört tacksam över att jag har fått chansen att komma till henne, att få överhuvudtaget bli behandlad för mina problem. Det är många människor som behöver hjälp och jag har fått turen. Fast det tog ju 6 år också. haha.

Vi pratade mest om lördagen, ska iväg med Pers syster på bio och först såg jag fram emot det, men sen har det kommit till saker och nu är det bara KAOS och jag letar efter ett sätt att få trygghet.

Inga kommentarer: