fredag, januari 19, 2007

Full som ett svin

Per var ju ute igår som jag skrev i föregående inlägg, jag tyckte det var kul för han att gå ut och umgås med sina vänner. Jag menar även fast jag är knäpp så ska ju inte han behöva lida för det eller hur?

Så att igår vid fyra så stack han till P o K och de började laga mat, skulle inte förvåna mig om han började dricka redan då. För när han kom hem vid två inatt så var han full som ett svin och går och däckar i sängen, utan knapp ett ord, Åskar hoppar upp och lägger sig i Pers "knä" och somnar. De två snor allt jävla täcke så jag frös som en gris och kände mig lagom sur över att inte ens prata med mig. Så jag började nypa Per rätt hårt för att få liv i honom, det funkade inte, han fattade ingenting och fortsatte sova. Så det enda sättet för mig att få täcka var att lyfta upp Åskar och lägga han bredvid mig. Då kunde jag få täcke, men inte nog med det så vaknar Per upp springer till toalettten och spyr ner hela toaletten. Inte kul! Särskilt inte med mina fobier, för jag tycker att allt som kommer och har med munnen att göra är vidrigt äckligt. Så han städa toaletten själv, vi har en väldigt liten toalett men det tog ändå en timme.

Sen började han prata med mig, och vi somna. Men eftersom jag är elak så tvingade jag ut honom med Åskar imorse och till lunch *mohahahaha*

Nu så ligger han i sängen och är väldigt bakis och lägenheten luktar pyton även fast den är städad. Det finns nackdelar att bo på 36 kvm!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha känner igen det där med fulla pojkvänner.

Hur hanterar du det där att din kille är "frisk" och du inte? Det känns som det sliter jättemkt på J o mitt förhållande. Att jag är psyko o han är filbunke.

Kram