fredag, januari 19, 2007

Jobb och slit

Var på arbetsplatsmöte idag, lika drygt varje gång. Eftersom det ALLTID är kaosartat och folk pratar i mun på varandra. Vilket är jävligt irriterande, särskilt också när jag försöker säga något så blir man totaltignorerad. Jag hatar det. HALLÅ JAG EXISTERAR!! Jag lever.

Jag har slitit där i ett helt år och det är fortfarande samma stämning som när jag började, hur som helst eftersom vägraset vid munkedal fortfarande är kajko så får vi i U-A alla Strömstads Vän och Grundstäds tåg så nu helt plötsligt så måste vi vara fyra som går på fast lista. Och jag behöver pengarna så även fast jag oftast mår kasst så sa jag att jag gärna delar en av tjänsterna med någon och jag första tjing så så blev det. Så nu ska jag jobba 9 dagar i månaden. Typ varannan vecka. Får se om jag orkar det. Men som ja sa till morsan jag måste få en chans att prova.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror att det ska gå bra!! Sköt nu om dig och ha en trevlig helg!
Vicke
http://www.vicke.be/min_blogg.htm

Anonym sa...

Halloj.
Det finns inget så frustrerrande som när mötesdisciplinen är kass. Polsk riksdag, eller kalla det vad du vill.

Tack för kommentar på min blogg.
Jag återkommer hit.
Min dotter klarade sig bra, det var mer en främmande känsla i munnen. Ica-handlaren på orten var mycket seriös och lovade att ta itu med detta direkt på måndag.
Bra kille.

Hoppas du får en skön helg.
-> mangan.