tisdag, december 12, 2006

Tjejsnack v.50


Musik (Veckans frågor kommer från Emma www.emmixen.se)

· Lyssnar du ofta på musik? Ja, musiken är igång nästan hela dagarna. Just nu lyssnas det bara på julmusik :)

· Vilken/vad är din favorit inom musik? (Artist, skiva, mp3, musikstil, vad som helst!) Jag lyssnar på allt möjligt så jag har ingen direkt favorit faktiskt.

· Sjunger du eller spelar du något instrument, och i så fall vad? Nej, det gör jag inte.

· Om du har träffat någon artist, vilken/vilka? (Gärna foto på dig tillsammans med artisten om det finns.) Jag har inte träffat någon artist vad jag kan komma ihåg.

· Om du fick vara vilken artist som helst, vem skulle du vara då? Inte en aning.

3 kommentarer:

Anonym sa...

God morgon på dig denna lucia morgon!! Sköt nu om dig och ha en härlig dag.
Stora Stygga Vargen

Anonym sa...

Hej hej och glad lucia! Ska du göra ngt speciellt idag? Inte jag, men tänkte nå unna mig en lussebulle, idag igen som alla dagar denna december. Gott.

Jag har inte märkt av muntorrheten, har du?!

Stor kram

Anonym sa...

Tack gumman för alla uppmuntrande kommentarer, du är så go! Tänkte på det den där gången jag mådde så dåligt, då fanns du där och stöttade mig, tack. Det jag ville ha sagt är att alla är svaga och starka ibland. När man är svag så är säkert ngn annan stark och tvärtom. Stora kramar och hoppas det blir ok på jobbet, kram!