onsdag, december 13, 2006

Ångest

Har jag tyvärr haft i två dagar, men jag handskas med den iaf relativt bra. Tror jag. Men samtidigt känner jag ett enormt behov av närhet, bara en kram, någon som håller om mig, utan krav. Per är inte hemma under dagen. Hinner knappt träffa han idag heller.

Var på personalmöte igår, och då åkte jag på att jobba 7 timmar igår kväll... Tungt, jag klarar inte av "spontana" saker ännu. Men jag hade inget val kändes det som. Är tvungen att jobba ikväll också. Jävla människor att bli sjuka säger jag bara. Men jag skulle iaf få gå ifrån tidgare så tar I sista reginan själv. Hoppas att det blir så för jag orkar inte!

Annars händer det inte så mycket, ska till kuratorn imorgon. Julpyssla i helgen och andas. Hoppas jag bara på.

Jag önskar att jag slapp alla krav, alla krav som jag ställer på mig själv och krav som omvärlden ställer på mig. Jag vill fly, rymma härifrån.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sköt om dig och ha en underbar dag.
SSV
http://zeekevarg.spaces.live.com/

Anonym sa...

Hej raraste vän!

Hoppas att ångest lagt sig lite. Jag vet hur det är att kämpa mot alla krav. Min kurator vill att jag helt skippar borde/måste/tänkandet. Istället försöker jag hitta vad det är jag vill, min inre röst så att säga på flumspråk.

Önskar Dig en trevlig helg nu och kramar i massor!

ps Fattar Du att det snart bara är en vecka kvar till jul? Helt sjukt. ds

Anonym sa...

Ugly Betty repris idag kl 19, så att du vet!!
Kram