torsdag, december 07, 2006

Sista gången

jag bloggar... Nejdå det är det absolut inte, retas bara lite.

Idag var det sista gången jag var på den där "sjukgymnastgruppen" , jag tycker det har varit nyttigt och jag har lärt mig massor som jag ska bära med mig och tänka på under livets gång. Jag tycker det har hjälpt att vara där. Men det kommer bli tomt nu, den gruppen har varit min enda sociala kontakt här nere utöver Per, så det känns så tråkigt att det är slut nu. Tänk att 10 veckor kan gå så snabbt....

Men jag har iaf bytt nr med en tjej som jag pratade en hel del med, så jag ska försöka ringa henne någon dag och höra om vi ska ta en fika. :)

Idag känner jag mig lite bättre, men jag irriterar mig fortfarande på helt knäppa saker. Måste vara PMS och det kan ju tyvärr inte mina piller bota. Men jag håller snart på att bli galen. Men jag var ännu galnare när jag åt p-piller och plåster och sånt. Då skulle ni INTE velat vara i närheten av mig.

I helgen så ska vi städa lite och gå på julmarknad, Per lämnar mig på lördag för att leka med sin kompis J *snyft* Då blir jag heeelt ensam, nej nu ljög ja, jag har ju faktiskt världens bästa Åskar, som jag är otroligt tacksam över att ha i mitt liv. Per tycker att han och jag busar konstigt och jag förstår att det ser knäppt ut. Det gör jag verkligen. För jag låtsats slå Åskar, alltså höjer handen (rör han inte överhuvudtaget) och Åskar gör ett busstuds och sen springer vi runt och jagar varandra i våran stora lägenhet på 36 kvm och har skitkul. Åskar brukar springa och ta en leksak, för ni fattar väl att leken blir mycket roligare om man har en leksak i munnen som matte jätte gärna vill ha.... *not*

Jag älskar min hund! (och sambo)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är bra om du håller kontakten och fikar med din vän!! Sköt nu om dig och njut av dagen och busa på med åskar!!
Zorro