onsdag, december 06, 2006

Förtvivlad




Ångest




Oro

7 kommentarer:

Gordon sa...

Kära Sara! Jag ska inte vara beskäftig eller besserwisser, men var tillsammans med Åskar så mycket du bara kan. Han hjälper dig! - Kram från oss i beardis-flocken

Anonym sa...

Hej gumman! Berätta, hur känns det? Vad är jobbigt? Kan jag göra ngt för dig? Kramar

Anonym sa...

OK glömde vad jag heter på bloggen... Du kanske undra.

Anonym sa...

Det där låter inget vidare, jag hoppas att du mår bättre idag!! Sköt nu om dig och ha en underbar dag.
Zorro

Anonym sa...

Det där lät ju inte så bra :(

Anonym sa...

Allt bra här. Haft mycket för mig idag så tänkte softa lite framför bloggen nu.
Allt går ju upp och ned, bra att det känns bättre idag. Det får man komma ihåg under sina dåliga dagar, att det kommer att kännas bättre. Sedan kan ju PMS alltid göra saker och ting värre..
Kramar i massor!

Anonym sa...

Finns det ingen fortsättning eller alternativ till den gruppen du gått i? Tråkigt när saker man gillar tar slut tycker jag. Men man får se det som att gå vidare till ngt annat...
Sov gott och kramar!