onsdag, december 06, 2006

Film hindrar mord

Nja, riktigt så är det inte. Men denna dag har varit usel redan från start, vaknade med ryggvärk, har sovit taskigt hela natten.
Jag var tokirriterad imorse och är det fortfarande på vadå? INGENTING. Bara en massa knäppa saker som om att ljuset står fel, att det är saker på bordet, att Per andas, att Åskar buffar på armen för uppmärksamhet. Ja helt knäppa saker alltså.

Så när morsan ringde imorse så sa hon bara : - Gå och hyr film, för då koncentrerar du dig på det och inte är dum och sur på Per utan anledning. Så vi vandrade ner och hyrde tre filmer, men vi har bara sett en hittils Pirates Of the Caribbean. Och den tyckte jag var minst lika bra som första filmen, men jag blev Väldig irriterad på slutet (JA jag är irriterad idag), hur kan det sluta så?! Man trodde ju inte att filmen var slut utan att det skulle fortsätta. GAH nu är de tvugna att komma ut med en trea, och det får de faktiskt ta och göra NU, helst idag dessutom!

1 kommentar:

Eleonor (Elle) sa...

Hej gumman!

Ibland kan det kännas för j----ligt , men jag hoppas at det Du snart känner Dej bättre ... det var ingen dum ide´med filmerna ... Jag försökte visserligen med det när Mandel somnat in .. men det gick inte ... men idag skulle det nog funka när tankarna på honom dyker upp. Jag saknar honom så mycket ... Hoppas att Din kväll blir bra .. Kramar ´till ER Alla tre ! Elle