tisdag, december 05, 2006

Less

Känner mig så less på allt just nu.
Antagligen beror det på PMS det brukar få min känslor att svaja en hel del.

Jag har sååååå tråkigt, och sen till efter nyår funderade jag eller min kurator tyckte att jag borde försöka praktisera lite och bredda min vidder. Miljöträna eller nått. Och då hade jag sett ut att få praktisera på Emaus gården här. Hålla på med djur, det är ju DET jag vill göra. Men tydligen så tar de inte emot praktikanter under vinterhalvåret, så vad ska jag göra nu?!

Ska egentligen gå och diska nu, det är trist. Jag hatar all sorts hushållsarbete som finns, det är så tråkigt och segt. Men däremot är det fint när det är klart. Jag skulle vilja trolla.

Pluggade lite igår, det gick rätt bra. Det går ju snabbt när man väl sätter sig ner och håller på med det men steget innan är segt. Hursomhelst så ska jag fortsätta idag, Franska revoulutionen *yey* och ett arbete sen om H.C. Andersen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ha nu en underbar kväll och sköt om dig.
Zorro

Anonym sa...

Vad kul att du tycker om det jag gjort. Uppskattning är det bästa jag vet :)

Anonym sa...

Usch jag vet jag blir helt galen när jag har PMS... Jag mår bra idag, ska iväg och träna snart. Sedan kommer min mamma förbi med en ljusstake jag ska få. I em kommer en tjej som går i 9an hit som jag hjälper med matten. Tänkte kolla Bonde ikväll även fast jag är ganska trött på programmet så börjar det närma sig slutet.
Vad tråkigt att praktikgrejen inte funkade, finns det inget liknande du kan söka?

Anonym sa...

Sköt nu om dig och försök att njuta av dagen.
Zorro