torsdag, april 17, 2008

Ni hemtjänst grupp

Idag var första dagen på den andra hemtjänst gruppen som jag ska börja i, ska ju jobba där i 3 mån i sommar, så idag gick jag första intro dagen, och det var väl OK.

Men det jag tänkte på att de verkligen har ett stort område, men egentligen inte sååå många vårdtagare (fast de tycker självklart att de har massvis) och de har gott om tid... Slutade 14.00 idag, och gick bredvid en som skulle sluta vid 16.00, vi var klara med det vi skulle göra 13.15. Helt sjukt....

Upptäckte också att en gammal skolkamrat jobbade där.... Vi får väl se hur det blir på den där gruppen. Ska ju gå en 2:a introdag på tisdag också.

1 kommentar:

Anonym sa...

Denna artikel är bokmärke värdig enligt min åsikt. Det är värt att spara för framtida referens. Det är fascinerande läsning med många giltiga poäng för kontemplation. Jag måste instämma på nästan varje punkt görs inom denna artikel.