torsdag, mars 06, 2008

Kuratorsnack och trädfällning

Idag smet vi hemifrån vid 11 tiden, vi visste att hyresvärden skulle vara här och jag orkade bara inte, så vi åkte till Biltema och Bauhaus och sedan till Trollhättan och åt och från Trollhättan åkte vi till Vänersborg där jag hade tid hos kuratorn. Fast vi var ju något tidiga i Vänersborg, så då gick jag en snabbis till PysselAkuten och så tog vi en promenad vid vattnet med Åskar.

När vi kom hem så var det ju bara att ta itu med hyresvärden ,kolla vatten och sådant. Men helt plötsligt fick han för sig att han skulle börja ta ner träd?! Så då var det ut och greja med det, livsfarlig tycker jag han va och jag vet att Far min skulle få en hjärtattack bara av att se hur han gjorde när han fällde träden, men jag ska va tyst. Per och H-värd överlevde ju och det gick ju bra, denna gång......

Inga kommentarer: