fredag, mars 07, 2008

Dags att skärpa till sig...

Borde ta en runda med dammsugaren, jag sa ju faktiskt igår att jag skulle göra det.
Men det är så fruktansvärt tråkigt att städa.

På lunchprommisen med Åskar så tänkte jag börja röja lite kvistar från trädfällningen igår, då började det regna. Så det blev en varm kopp te i läshörnan med nya hundsport, var faktiskt en ganska kul "artikel" om hur man ska klä sig när man jagar, tränar agility, lydnad eller bara går på promenad... Humor... :)

Gjorde bort mig häromdagen på Tradera, jag satt och klickade runt medan jag pratade i telefon med mamsen, helt plötsligt så såg jag perfekta spårband att använda, 7 kr också, billigt och bra... Nja, i mina drömmar. Vet inte vad jag såg med, magen kanske? Det kostade 75 kr..... Men nu får jag stå mitt kast, jag lär ju iaf aldrig mer i mitt liv behöva köpa spårband/snitslar...

Inga kommentarer: