fredag, mars 21, 2008

Dåligt med uppdatering...

Det var ett tag sedan jag skrev nu, men jag har inte orkat.

Livet går upp och ner i sina små dalar, så fort det känns som om livet kanske ordnar upp sig, så sparkar någon undan fötterna och man ligger platt nere på marken utan något skydd.

Jobb har jag fortfarande ingen koll på vad jag ska göra med, var ju ett möte i onsdags då facket, min chef och en annan chef skulle medverka. Facket glömde bort mötet och jag fick sitta själv med dessa två chefer som redan pratat ihop sig och inte tycker jag har där att göra, känns som om de bara vill ha bort mig från kommunen. Allt känns väldigt kasst och tungt just nu och jag vet inte riktigt hur jag ska reagera. De pressade mig ganska hårt på mötet och ställde rent utav nedvärderande frågor. Är du psykiskt stark? Vad i helvete ska jag svara på det har dem tänkt? I vissa fall är jag väldigt starkt och i andra inte.

Facket ringde iaf upp dagen efter och bad tusenfalt om ursäkt, och sa iaf att jag har rätt att jobba där, iaf försöka. Men jag tror inte de vill ha mig och jag har tappat lusten till allt vad arbete heter, och jag har ingen aning om vad jag vill göra med mitt liv. Känner liksom inte för att börja på det där stället när de inte har tilltro till mig... Så vi får se hur det går, på tisdag så skulle det pratas om det igen, och jag har ingen aning vad jag ska göra. Säga upp mig och gå på timmar? Eller jobba på ett ställe som jag inte kommer trivas på ?

2 kommentarer:

Unknown sa...

http://www.okcupid.com/gaydar ta bort kommentaren eftersom du inte orkar starta msn...

Anonym sa...

Tack!