torsdag, januari 17, 2008

Så förbannat trött!!

Idag är jag riktigt rejält trött! Förstår inte var all ork och energi tagit vägen, vill inte göra någonting. Räcker med att stirra upp i taket och bara det gör mig trött. Men jag tog mig iaf iväg till badhuset och simmade 45 min. Även fast sällskapet var tvungen att ställa in, eftersom dotran gått och blitt sjuk. Drog med mig Per istället. Så det var ju trevligt.

Imorgon så är det jobb igen.. Ingen vidare lust, men jag tänker Pengar. Jag har pengar och jag har en trygghet. Men det är så förbaskat tråkigt att vara med samma person, varje dag, samma uppgifter, samma prat. Kommer dö av tristess.... Försöker lista ut vad jag vill göra med framtiden, men jag har inte en susning. Djur, vård? Eget företag? Inom vad? många frågor men inga svar.

1 kommentar:

Gordon sa...

Kära Sara! Tack för din kommentar till min blogg. Också jag är dålig på att kommentera, men jag håller regelbundet koll på din blogg. - Kramar från beardis-flocken