lördag, januari 19, 2008

Lördag

Lördag idag och jag vaknar med halsont, eller nja jag är iaf tjock i halsen, hur kul är det på en skala 1-1o. För det sker ju självklart den dag då vi ska få besök, fast nu har besökt gått hem men det är en helt annan historia.

Är lagomt seg, har väl gått in i en depression igen eftersom jag är trött dygnet runt och det enda jag vill, kan och orkar det är att SOVA. Jobbigt värre tycker jag. Lagomt trist också, man vill umgås med älskade, men jag orkar inte. Det enda jag gör är att irritera mig. Så förbaskat tråkigt. Jag orkar inte jobba 100% men just nu är jag tvungen tills Per har fått tag på jobb...

Som sagt var hade vi besök idag utav sambons kära familj. Det var trevligt. Min sambos fars frus syster som ska klippa mig var med, hon bor ju i New York men va hemma nu på en liten visit, så vi pratade en massa bröllop och frisyrer. Det kommer bli skitbra att ha henne som frisör. För hon är duktig och proffsig. Och har stenkoll på allt! Sen var hon duktig nog att tjata på Per att ta tag i sin klädsel....

Vi har nog iaf bestämt hur inbjudningskorten ska se ut nu, det känns skönt. Det blir att beställa från internet. Så jag slipper pyssla och bli irriterad.

Inga kommentarer: