torsdag, mars 22, 2007

Turkiet

I september så kommer jag antagligen åka till Turkiet med min familj, all inclusive ska de tydligen ta ocskå. Det ska bli sååå skönt att få komma utomlands och få lite färg. Jag längtar! Det var några år sedan nu, men tyvärr ska inte min söta älskling med :( Det är trist, men sånt är livet. Får se om vi kan skicka iväg honom på bröllop i spanien istället. Men grejen är ju att han pluggar, det gör ju jag också men på distans och min värld går inte under om jag försvinner någon vecka.

Så nu är det dags att skaffa pass, mitt gick ut den 21 mars. Någon som har koll på vad det kostar nuförtiden?

Igår var jag till skolan och fick lite nya uppgifter, svenskan är snart klar *skönt* så jag ska väl ta och plugga lite snart, vid 14 så ska jag iväg till kuratorn en kortis. Det går nog bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Sara!

Det stämmer precis, Chilli är den hunden som du tänker på! *L*

Nu bor han 150 mil längre norrut och stortrivs här.

Bästa hälsningar

/Chilli, Annica och Lasse

Länk: http://blogg.aftonbladet.se/12122/

Anonym sa...

Det är fint i turkiet även om jag har dystra minnen där ifrån! Sköt nu om dig och ha en fin kväll!
Vicke
http://www.vicke.be/min_blogg.htm