tisdag, mars 20, 2007

Tjejsnack v.11 och 12

Vecka 12
(Veckans frågor kommer från Pernilla)
·Har du något vårtecken som innebär vår för dig? Tussilagon och Vitsippa känns fruktansvärt vårigt, samt fåglarnas kvitter.

·Har du fått vårkänslor än? Ja, det har jag faktiskt! :)

·Gör du något speciellt hemma när det blir vår? Nej, jag försöker väl vårstäda lite om jag orkar.

·Vad är det bästa med våren? Man ser hur livet kommer tillbaka igen hos både djur, växter och människor :)

·Finns det något negativt med våren? Ja, pollen. Jag älskar våren, men min sambo är fruktansvärt pollen allergiker så jag får alltid njuta av våren själv :(


Vecka 11
Tant eller fjortis?
(Veckans frågor kommer från Madde)
· Lördagskväll mysandes framför tv:n eller partaj natten lång? Lördagskväll mysandes framför tv:n.

· Hemmafest med vänner eller köandes till stans hetaste krog? Hemmafest med vänner.

· Radio/tv/stereo på lagom volym (så det inte gör ont i öronen) eller fullt ös så ljudet känns i hela kroppen? Radion får gärna var på låg volym, stereon ska vara fullt ös men tv:n ska vara lagom.

· Varm mössa för att värma huvudknoppen eller kallt om öronen för att inte förstöra frisyren? Det är faktiskt inte förens i år jag har börjat använda mössa, så jag har väl blivit tant nu :P Jag väljer en varm mössa :)

· Uppe med tuppen för att få så mycket som möjligt gjort eller ta sovmorgon så länge det går på en ledig dag? Sovmorgon. Jag är en så morgontrött människa.

Så nu har vi konstaterat att jag är tant :P

Inga kommentarer: