tisdag, mars 20, 2007

Lista

Hittade en lista hos "Mitt i livet" som jag tyckte verka kul, och jag är ju galet förtjust i listor :P

Dagens låt:Felicia Adjö - Cornelis Wreeswjik

Dagens dusch: Ska nog försöka duscha innan Gilmore girls och Desperate Housewifes drar igång.

Dagens frisyr: Har samlat ihop luggen i en liten tofs på huvudet.

Dagens smink: Inget alls, orka?!

Dagens händelse: När jag ramlade ner i diket (berättar mer i ett annat inlägg)

Dagens planer: Försöka läsa klart "De osannolika systrarna Mitford"

Dagens vill ha: Mer kcal att äta?

Dagens saknad: Musik, mp3 orna ligger på externa hårddisken som inte är ikopplad just nu.

Dagens drog: Grapefrukt

Dagens tråkigaste: Diska.

Dagens finaste: Får jag välja både Per och Åskar? Annars väljer jag nog Per, han är så fin när han spelar på sin bas...

Dagens måste: Plugga men jag orkar nog inte?

Dagens dricka: Te och Vatten

Dagens köp: Grapefrukt

Dagens mat: Till lunch åt jag en kycklingwok som Per lagade igår och till middag blev det Pasta Carbonara, båda var mumsigt :)

Dagens sjuka: Vet ikke.

Dagens kärlek: Per

Dagens mående: Ganska bra faktiskt :)

Inga kommentarer: