måndag, mars 05, 2007

Tjejsnack v.10

Vecka 10
Vanor & Ovanor
· Nämn en vana du har, något du gör varje dag? Grejar med sängen strax innan jag ska sova, motionerar hunden, dricker te, jag har massor med vanor som är ganska knäppa och jag tänker inte säga alla här :P

· Vad har du för ovanor? Sitter alldeles för mycket framför datorn och tv:n.

· Nämn en vana du skulle vilja att du hade. Jag skulle vilja motionera mer och äta nyttigt.

· Vad för ovanor stör du dig på hos andra? Människor som smackar, tuggar med öppen mun, snarkande människor osv.

· Har du haft någon gammal vana eller ovana som du skrattar åt idag? Vet faktiskt inte.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tur att det var tjej snack då behöver jag inte nämna något!! Sköt om dig nu och ha en härlig kväll!
Vicke
http://www.vicke.be/min_blogg.htm