söndag, mars 04, 2007

Lycka

Ibland kan man känna sig riktigt glad, för en stund. Man vill leva kvar i ögonblicket, men det kommer antagligen tyna bort under kvällen.

Var på middag hos farbror + fru + barn, hade från början ingen större lust, men när jag kom dit kändes det bra och hade jätte trevligt. Vi spelade spel och pratade. Sen innan vi skulle gå hem så gick vi ut till deras hästar Gesan och Cody. Gesan är ett gammalt varmblodsto och Cody är en american curly hingst, båda två är jätte vackra och trevliga. Cody var första gången jag träffade, men Gesan har jag känt länge, och efter att inte träffat henne på år och dar, så kände hon igen mig idag när jag prata! Det var faktiskt en underbar känsla.

När jag var yngre var jag hos min farbror + frun ganska ofta, hästintresse som man hade när ma nvar ung och de hade ett shettis sto på foder som jag skötte om, så det var trevligt, men när hon försvann så började även intresset för hästar falna. Men idag när jag var där igen så kände jag verkligen en extrem längtan upp på hästryggen igen. Jag som bara hade tänkt ta det lugnt denna vecka, men det blir nog inte så. Ska nog ringa till M imorgon och säga att jag vill hänga med ut på en ridtur. *längta*

Imorgon ska jag även iväg till Jesper och kolla på film, förhoppningsvis hinner vi prata och umgås liiite mer än vad det blev i onsdags.

På torsdag så ska jag till Uppsala och träffa mitt Miffo DET är verkligen något jag längtar efter, tänk er 3 år har gått sen jag träffade honom sist! Tur att det finns telefon! :)

Ha det bra vänner!

Inga kommentarer: