torsdag, mars 01, 2007

Romme Alpin

Idag så har jag varit där med min mamma och bror + moster och kusiner + mosters kompis och barn, allt som allt blev vi 9 personer. Axel åkte med mig i början, men sen gav han upp att traggla med mig i de gröna backarna så han stack så jag fick åka själv. Och eftersom jag är livrädd för att åka ankarliften och stolsliften själv utan att hålla nån i handen och nån som kan ta hand om mig. Axel klarar sig själv i liften, men han kan inte ta hand om sig själv och sin syster på 20 år.

Det var smockat med folk, panikångesten och den sociala fobin kom krypande en massa gånger, men jag lyckades mota den i grind ganska bra faktiskt. Så det är bra. Men nu är jag helt slut, min hjärna kan inte ta emot alla dessa intryck. Så nu slöar jag framför datorn och pratar med sambon och Axel sitter framför playstation2 och spelar gta.

I helgen blir det nog ganska lugnt, *skönt* ska ta sovmorgon imorgon!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men du klarade av det!! Ha en underbar helg nu och sköt om dig!
Vicke
http://www.vicke.be/min_blogg.htm