onsdag, februari 28, 2007

Hej och Hå i gardinen den blå...

Bra rubrik va? Nu är jag hemma hos mina föräldrar, det är så skönt att vara ute på landet, jag är verkligen ingen stadsmänniska. Frisk luft, VIT snö och trevligt sällskap. Okej, jag har bra sällskap i stan också. Men ni fattar vad jag menar.

Nu har jag bänkat mig framför datorn, jag är helt slut för jag sov väldigt kasst inatt och så har tydligen morsan och farsan införskaffat sig en väldigt go skrivbordstol, vet inte hur jag ska kunna slita mig ifrån datorn. haha.

Tågresan gick bra, ända tills jag kom till västerås DÅ var tåget till Sala sent så jag missade anslutningsbussen ut till Möklinta. Det var inte kul!

Sen igår var jag på min efterlängtade bokrea, kom hem med fem böcker varav tre var hundböcker. haha. Ja jag är hundgalen, men de var ju så billiga och då måste man ju köpa.. haha. Morsan skulle bli galen om hon läste min blogg... :P

Idag har jag varit på biofestival, jag såg inte en enda film men jag fick umgås med mitt älskade möklinta gäng! Det var kul även fast jag var fruktansvärt trött! Nu ska jag se LOST om någon timme och sen SOVA! För imorgon så ska jag åka slalom i Romme! Det ska bli kul!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är bra, passa på att slappa och njuta nu!Ha en fin kväll nu och sköt om dig!
Vicke
http://www.vicke.be/min_blogg.htm