fredag, mars 23, 2007

Jag älskar dig!

Blowing Kisses

Jag älskar dig mer än något i hela världen Per.
Du är absolut det bästa som någonsin hänt mig,
det är dig jag vill leva med, det är dig jag vill åldras med,
det är dig jag vill skaffa barn, villa och bil med.
(för hund har vi ju redan.)

Jag älskar att få vakna upp bredvid dig, och somna liggandes i din famn.
Även fast jag är världens mest morgontrötta och kvällströtta människa,
så uppskattar jag det.

Du finns där för mig när mina tårar rinner, när det känns som ångesten
ska döda mig, så lindrar du den genom att bara finnas till.
Genom att få mig skratta och le.

Jag kommer längta ihjäl mig efter dig när jag åker bort i påsk,
jag kommer längta ihjäl mig när jag åker till Turkiet.
Men jag bär din ring, och jag bär ditt hjärta runt halsen.
Du finns alltid med mig.

För Alltid



JAG ÄLSKAR DIG!





I Love You This Much

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hoppas att han läser denna blogg! Sköt nu om dig och ha en trevlig helg!
Vicke
http://www.vicke.be/min_blogg.htm