måndag, februari 05, 2007

Uttråkad igen...

och när man är uttråkad fyller man i tråkiga listor :P

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokusåpa? Nej, jag är inte så mycket för sånt..

Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren, såklart. Men alla årstider har sin charm ändå.

Brukar du sjunga i duschen?
Nej, gjorde det förut. Men jag har slutat.

Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Om jag nu måste se på sport, så föredrar jag typ hästhoppning.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, det gör jag! :)

Vad är viktigast för dig? Hem och familj.

Laddar du hem musik och film från internet?
Inte film iaf... Men musik blir det ibland.

Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Köpa hus ute på landet! Och en till hund, och kanske en bil också så jag kan ta mig ut på landet.

Vad är det bästa med julafton? Vet ej, umgås med nära och kära kanske?

Tänker du mycket på ditt utseende? Ja, ibland.

Vad får dig att slappna av? Vet ej.

Är du mörkrädd? Ja, ibland. Blir nog lite extra paranoid i mörkret.

Vilken färg är snyggast? Blått.

Tycker du matte är svårt? Jaaaa. Mitt absolut sämsta ämne i skolan.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?
Nej, jag har det inte. Men om jag hade pengarna för det så skulle jag säker köpa det.

Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Pengar

När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Vid 9-10

På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Sambon.

Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Ja.

Har du piercing?Bara i öronen.
.
Bråkar du och dina syskon ofta?När vi var små så rök vi ihop en hel del, men inte längre.

Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Sambon och hunden.

Läser du ofta böcker? Försöker göra det iaf.

Vad föredrar du för sorts filmer? Psykologiska thrillrar.

Vad slösar du mest pengar på? Hundmat..

Vill du gifta dig?
Ja, i jukkasjärvi på ishotellet, och hundspann...

Vill du ha barn?
Tror det.

Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för? Vet faktiskt inte. Men LOST brukar vara en favorit när det går.

Vilka länder har du varit i?Grekland, Norge och Baskien.

Vilka husdjur har du haft innan? Hund, kanin och fiskar. Men i familjen har vi haft fasaner, en spindel och en ödla.

Är du bra på att laga mat? Neeeej.

Var badar du helst? I havet.

Vad dricker du för alkohol? Cider.

Vilka djur är du mest rädd för? Ormar!!

Vad tycker du om monarkin? Jag är faktiskt för, tycker de gör ett bra jobb :)

Vilka språk kan du? Svenska, engelska och lite spanska.

Har du någon gång skadat dig allvarligt? Inte så att jag hamnat på sjukhus.

Vilken kändis är hetast? Tänker jag inte tala om.. haha..

Gillar du att dansa? Nej

Vad har du för klädstil? Jeans och Linne

Är du flygrädd? Nej inte egentligen.

Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Skitbra!!

Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten

Vilken är din favoritglass? Häagen Dasz (hur stavar man egentligen?)

Tror du på ett liv efter döden? Ja, det tror jag nog.

Vilket kaffe sörplar du helst? Om jag måste dricka kaffe så blir det cappucino.

Vilket mobilmärke föredrar du? Nokia.

Vill du gå ner i vikt? Ja, hjälp mig..

Vad har du för personlighet? Pessimist

Har du varit deprimerad? Ja, är det fortfarande.

Tycker du om sushi? Nej

Tror du på livslång kärlek? Absolut.

Vad äter du helst när du ser på film?
Popcorn.

Lever dina föräldrar tillsammans? Ja. Jag är av helylle kärnfamilj.

Skulle du vilja träna någon typ av kampsport?
Nej.

Har du tandläkarskräck? Ja, mammas fel.

Har du någongång haft självmordstankar? Varje dag?

Vilken hårfärg har du naturellt? Brunt i olika nyanser.

Biter du på naglarna? Nej

Är du beroende av något? Tror inte det.

Vilka internetsidor besöker du varje dag? Aftonbladet, Expressen, Vovve och mina favoritbloggar.

Hur ofta motionerar du? Varje dag, har man hund så har man! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var en lång lista, nu fick vi veta lite mer om dig. Varför laddar du inte hem film om du ändå laddar hem musik?? Ha en fin kväll nu och sköt om dig!
Vicke
http://www.vicke.be/min_blogg.htm