måndag, februari 05, 2007

Ännu mer listor..

DAGENS:
Klädsel:
Stora mjukisbyxor och stor t-shirt
Frisyr: utsläppt
Låt: Ted Gärdestad - För kärlekens skull.
Tv: Vänner
Vill ha: Pengar!
Tråkigaste: Pluggandet.
Roligaste: Hunden

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng:
JAG!
Såg dig gråta: Per och Åskar.
Fick dig att gråta: Ett samtal.
Fick dig att börja skratta: Räknas Åskar?
Du gick på bio med: Ida, hennes mamma Siv och Sivs syster Ulla.
Skickade ett e-mail till dig: Min FSF lärare Susanne.
Skickade ett SMS till dig: Marcus
Skickade ett lunarinlägg till dig: Inte en aning.

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "jag älskar dig" till en pojkvän och menat det:
Japp, två gånger.
Bråkat med ditt husdjur: För många ggr.
Drömt om något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Ne

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för:
Bli ensam.
Vart vill du gifta dig: Ishotellet i Jukkasjärvi
Vem hatar du verkligen: Han börjar på P och slutar på K
Varit kär: Ja
Kör du bil: Helst inte.
Har du ett jobb: Tågstädning.
Gillar du att ha folk omkring dig: Inte för mycket folk.
Är du ett hälsofreak: Nope.
Är du ensam nu: Ja, förutom hunden.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Den sista låten jag lyssnat på i min mp3 brukar fastna..

FAVORIT:
Rum i huset:
Köket.
Typ av musik: En bra låt är en bra låt
Parfym: Gucci - Envy Me
Månad: Sommarmånaderna!
Mat: Tacos slår aldrig fel faktiskt
Dricka: Läsk eller vatten.
Godis: Helst sura saker.
Tidning: Härliga hund.
Film: Många
Djur: Hunden Åskar

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit:
Ja
Köpt någonting:Nej
Varit sjuk: Ja
Sjungit: Nej
Sagt "Jag Älskar Dig": Ja
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Ja
Träffat någon ny: Nej
Saknat någon: Ja
Kramat någon: Ja
Kissed someone: Ja
Ätit: Ja

1 kommentar:

Gordon sa...

Sara - det var roliga listor! Men inte bara det: ett lättsamt och trevligt sätt att lära känna någon. Kramar från beardis-flocken