måndag, januari 29, 2007

Uppfödare

Idag så ringde Åskars uppfödare, har inte hört av han på väldigt länge, sist vi var i kontakt med honom så var det i samband med fertilitetsundersökning ( De är totalt kassa på smådjursvetten här i u-a) det blev en massa krångel sen så var han och hämtade Åskar en gång för synundersökning, men sen har det varit tvärtyst. Men idag ringde han iaf igen och sa att han snart skulle lägga upp en ny hemsida och ville ha lite bilder nya o fina på Åskar och frågade om jag kunde maila. Men han sa ju att jag tyckte om alla bilder på Åskar och det är väldigt sant men jag har letat fram några iaf som han bara måste tycka om annars är han dum :P

Dessa har jag valt, ska förminska dem och beskära dem senare men orkar det inte nu...






3 kommentarer:

Anonym sa...

Jätte fina bilder!! Sköt nu om dig och ha en härlig kväll!
Vicke
http://www.vicke.be/min_blogg.htm

Anonym sa...

Tycker också om bilderna! mycket fint och tuff vovve din Åskar! :)

Anonym sa...

Han är ju för snygg!!! *millan är kär* :) (http://thedog.wordpress.com)