måndag, januari 15, 2007

Tjejsnack v.3

Vinter

· Vad är det bästa med vintern? Finns det något bra? Jag vet inte egentligen, snön kanske? Att jag fyller år?

· Vad är det sämsta med vintern? Kylan, min hud blir helt kass.

· Bästa vintersemestern - solsemester eller skidsemester? Skidsemester är skoj, men jag säger solsemester. Fast jag har bara varit på solsemester på vårarna. Så jag får nog "skippa" att svara på denna fråga seriöst

· Sysslar du med någon vintersport? Nej, men slalom är kul :)

· Vad är ditt favorit vinterplagg? Mössa och vantar, oumbärligt.

2 kommentarer:

Eleonor (Elle) sa...

Jag hoppas du mår bra ... Det blir inte så ofta jag tittar in till Dej nu när Du inte finns på aftonbladet .. men jag tänker på Dej må Du tro... Krmar från mej o mina tre små vilddjur,,Elle

Anonym sa...

Du gjorde mig glad idag, du brukar ju säga att du inte vågar, men hos mig vågade du säga vad du tycker!! Jag lovar att det ska bli bättre struktur, men det tar lite tid. Musiken behåller jag ett tag till, men det går att trycka på stopp. Sköt nu om dig och ha en trevlig kväll..
Vicke
http://www.vicke.be/