lördag, januari 13, 2007

Praktik

Funderar väldigt mycket på praktik just nu. Jag måste skaffa mig en praktikplats så att jag kommer ut och kan bredda min vyer samt lära mig träffa andra människor och få något sorts utbyte av det. Och de två praktikplatser som jag är väldigt sugen på ligger på andra sidan stan och jag måste gå igenom hela centrum för att komma dit och DET känns väldigt läskigt.
*gulp*

Och jag måste försöka komma iväg denna vecka, men min sambo går fulla dagar hela veckan så jag vet inte hur jag ska göra? Jag vågar inte gå själv Ännu och jag vill inte binda Åskar utanför en butik mitt på stan. VAD ska jag göra?

Den ena praktikplatsen är en djurbutik, jag har ju jobbat i djurbutik förut och känner mig trygg med det.Jag tror att den är en äldre gubbe och en lite yngre tjej som äger/jobbar där. Båda trevliga och den andra praktikplatsen är ett antikvariat fyllt med en massa böcker, jag älskar gamla saker och gamla böcker och tycker sånt är väldigt intressant. Men den som äger detta verkar vara en gubbe som pysslar med det på "fritiden" han är väldigt gammal och känns som om han kan trilla av pinn när som helst. Tycker detta är så svårt, och läskigt. Vad ska jag göra??

Biting Nails

1 kommentar:

Anonym sa...

Försök att gå emot din rädsla!! Sköt nu om dig och ha en fortsatt trevlig helg.
Vicke
http://www.vicke.be/