måndag, januari 22, 2007

Min arm

Gör ont, har ett stort blåmärke och ett sår efter att jag halkade i en trappa på jobbet och rullade ner för den. Det var inte kul kan jag tala om, hade bara lust att skrika rakt ut och gråta, men lyckades hålla tillbaka tårarna och jag tror som tur var att ingen såg mig. Jag har alltid hatat när människor frågar hur det är och kollar på en med en sån där tycka synd om blick. Jag tycker om när människor bryr sig, men inte när de tycker synd om mig och vill hjälpa mig. Undrar varför? Jag tycker bättre om att hjälpa andra.

Är trött efter att ha jobbat, men tänker gå och lägga mig efter CSI, är sååå seg och sååå trött, tror jag att jag skulle skriva.haha. glömde totalt bort mig när en person jag just börjat prata med loggade in. Mina tankar är lite huller om buller känner jag, noll koll.

Borde kanske sluta skriva nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker inte heller om när folk tittar på det sättet!! Sköt nu om dig och ha en härlig kväll!
Vicke
http://www.vicke.be/min_blogg.htm