söndag, januari 21, 2007

Bra dag

Igår hade jag faktiskt en riktigt bra dag, var på bio med min sambos syster, hennes mamma + hennes mammas syster. Det var faktiskt riktigt trevligt, och ni vet ju hur superorolig jag var innan så det var så kul att mina farhågor inte skedde. Jag o I pratade nästan hela tiden när vi var där igår, så vi ska gå på bio igen så småningom.

Idag ska jag försöka plugga lite, ladda inför morgondagen och bara ta det lugnt. Har ingen lust att jobba som vanligt men det är pengar. Så man får väl överleva helt enkelt.

2 kommentarer:

Gordon sa...

Kära Sara! Jag hoppas och önskar att måndagen blev MINST lika bra som söndagen. - Kramar från tillg. Bengt

Anonym sa...

Vad skönt att det gick bra!! Sköt nu om dig och ha en fin kväll!
Vicke
http://www.vicke.be/min_blogg.htm