fredag, december 08, 2006

Mensvärk och hemsida

Mensvärk så det skriker om det.
Fan vad jag hatar att vara tjej ibland.
Ni killar borde få veta hur det känns!
Så det så!

Har städat här hemma idag och tagit det lugnt, varit rätt skönt. Känner mig piggare och inte febrig som jag gjorde imorse. Har inte tid att vara sjuk! Dessutom är det så tråkigt!

Ikväll ska vi se på Da Vinci koden, får se om den är lika bra som boken. För boken var klart godkänd och den fick en verkligen att tänka till emellanåt.

Vi har en hemsida och jag har funderat fram och tillbaka hela tiden om jag ska offentligöra den här eller inte. Men har bestämt mig för att göra det iaf. Men bara på ett villkor okej?

När ni lämnar ett avtryck i Gästboken (som ni självklart gör eller hur?) så nämner ni inte denna blogg överhuvudtaget, eftersom hemsidan besöks ofta av mina föräldrar och släkt och jag vill helst inte att de hittar hit. Ja jag vet att de kan göra det ändå om ni vill, men jag behöver ju inte avslöja den med flit..

Hur som helst här är adressen till min, Pers och Åskars hemsida som är under uppbyggnad: www.logsko.se

Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig ett tag till.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag flyttar från Aftonbladet nu, jag kommer att blogga vidare på en plats som jag har haft förut, Msn space.
Där kan du inte skriva kommentar i bloggen om du inte är inloggad, men jag har en Gästbok uppe i vänstra hörnet, där alla kan skriva om dom känner för det.
Det är tur att jag inte kan ha mens!!
Sköt nu om dig.
Vicke

Ellinor sa...

Tack för rara kommentarer på min blogg! Hoppas mensvärken ger sig snart! *lyckligt odrabbad av dylikt*

Anonym sa...

Den här gången är det i protest mot att Aftonbladet inte lyssnar på alla som klagar, det kommer jag att skriva i morgon på Aftonbladets blogg sedan släcker jag ner den!!
Vicke

Anonym sa...

tacos är det bästa på fredag. hoppas du mår bättre nu!

paula