lördag, december 09, 2006

Lite ensamt

är det här hemma just nu. Jag är supertrött och längtar till sängen, som iuförsig är bara en meter bort, men som min lillebror sa i telefonen vid halv åtta- Sara det är faktiskt lite för tidigt att gå och lägga sig nu.... Han är så söt, det är min andra bror också för den delen. Men nu är klockan snart nio, så snart kanske jag får krypa ner under täcket.

Tog ett varmt bad, men självklart så ringer mamma precis när jag hoppat i. Varit tyst hela dagen och kvällen, men då just då jag ska bada ringer det *suck* Men det är trevligt att få prata med henne, ja jag är en morsgris! :)

Började läsa i en utav böckerna jag köpte och hittils verkar den bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, vill man att telefonen ska ringa så är ett säkert sett att hoppa i badet!!
http://zeekevarg.spaces.live.com/
Sköt nu om dig och njut av dagen.
Stora Stygga Vargen