torsdag, december 21, 2006

Jag är snart NORMAL!

Kan ni tänka er det?

Normal.... Häftigt värre..

Nja, nu ska jag inte överdriva. Var på ett sista bedömningssamtal hos sjukgymnasterna som jag har gått till, (en grupp med andra som jag) men detta var individuellt. Första gången fick vi svara på massa frågor och sista gången likaså.

Och idag gick vi igenom om det hade blivit några förändringar, vad som hade förändrat sig osv.
Det var jätte intressant! För den första som jag fyllde i början av hösten hade högt av allt som depression, social fobi, ångest, tvångstankar osv. Men den jag fyllde i för ca 2 veckor sedan hade ALLT sjunkit och inom vissa saker var hade jag normalvärden. Och det kände så bra! Jag har ju känt mig bättre men det är skönt att se det på papper också. Det är en lång väg kvar men jag har kommit en bra bit!

Sen läste hon igenom journalen från vårt första möte och alla problem utom ett som jag tog upp där var borta. Kan ni tänka er?! Det enda jag har kvar att träna på är min gångstil, gå mer avslappnat. Men det kommer det också :)

Jag är sååååå GLAD över detta!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tittar in för att önska dig en trevlig helg och GOD-JUL!!
Vicke
http://web.comhem.se/~u61701150/

Gordon sa...

Hej Sara! Det här var riktigt roligt att läsa. Vi delar din glädje! Kramar från oss i beardis-flocken

Eleonor (Elle) sa...

Önskar Dej en riktigt GOD JUL!

Kramar från mej och kattungarna , Elle